sayang kau sis :)

hola ! hye korang . ap kaba ? sehad tak ? huhu k hari nak cter about someone n smthing . huhu nak tahu ap ? NUR RAFIDAH BT ELIAS . k name sape tu ? haha . tgk lah entry atas to . huhu , haa dia neh my fren merangkap my sis ! orang pnggel dia FYDA o MISS BANTUT . ehe ! sebub nye ? sebub dia pendek oh ! tapi dia omeyy . hehe , k2 , baru2 neh rezut spm kua aite ? haa dia pun salah seorang yg amek rezut spm . what she gott ? urm i think 3A kodd , but not sure lah . tapi sayang dia punya CHEMISTRY E . takpe2 , sis da cuba yg terbaik aite ? okayy lewtu ! takda g . huhu , tapi kan time rezut kua to aku tak datang sch , so aku tak pat meet dia ! miss dia oh . dah lew duduk jaoh ! ngeng ! huh , tapi kan mase aku tak dtg to , rupa nya dia stil engad aku .  dia tnggal kan some note 4 me . woahhhhh . bngge n terharu ohh , dia sayang aku ! <3 haha , nak tgk note to ? jubb  aku tnjuk !


                                                              haa ! dia dia sis omeyy uh !
                                                             NUR RAFIDAH BT ELIAS


                                                         haa ! dia note tu . tengss a lot sis !
                                                                          ILYSM
Tekan LIKE Jika Suka , Terima Kasih